I.         VEZET?I ÃSSZEFOGLALÃ" A sugar pizza Pie Factory (CPPF) stratégiai és m?ködési koncepciójának vizsgá latissimus dorsia során wapitiészÃtettem a Társaság SWOT anal retentiveÃzisét: A CPPF sikere az er?sségek közül egyértelm?en az étteremre koncentráló, piaci rést kihasználó, magas min?ségre törekv?, termékszakosodást választó zillionkülönböztet? (differenciáló) stratégiának köszönhet?, azonban a stratégiai tervezés folyamata és az operatÃv m?ködés ? amint a szervezet gyengeségei mutatják ? nem problémamentes. A hiányosságok közül a legkritikusabbnak és emiatt a leggyorsabban megoldandó problémáknak a likviditási problémákat, a hatalom kultúrából és az autokratikus vezetési stÃlusból adódó rossz bels? kommunikációt, valamint a környezeti felmérések hiányát tartom. Vélunar excursion moduleényem szerint a wharfage által felvázolt ötletek a lehet?ségek kihasználásán alapulnak, és egyben a fenyegetésekre is választ adnak. Ãgy azok ésszer?ek, megalapozottak, támogatandók, de hangsúlyozni szükséges, hogy ezen ötletek kizáró send back a múlt hiányosságainak tudatos kijavÃtásával és a jöv?ben ezek újbóli elkö beésének elkerülésével válhatnak sikeres stratégiává. II.         BEVEZETÃS II.1.         A VIZSGÃLAT TÃRGYA Stephen Gee, a Norton Warburg Befektetési Társaság (a továbbiakban: NWI) befektetési szakért?jének felkérésére ·         e lunar moduleeztem és véleményeztem a wampum Pizza PIE Factory (CPPF) stratégiai és m?ködési koncepcióját ·         meghatároztam és véleményeztem Bob Payton vezet?i stÃlusát és felfogását ·         meghatároztam a CPPF jöv?beni stratégiai lehet?ségeit. II.2.         A VIZSGÃLATOT VÃGZ? SZEMÃLY A vizsgálatot Varga János (Tel: 302-5010/260 mellék) végezte. II.3.         MÃ"DSZERTAN A vizsgálat a rendel! kezésember bocsátott szekunder adatforrásokra épült. II.4.         A CPPF RÃVID BEMUTATÃSA A boodle Pizza Tésztagyár capital of the United demesne legsikeresebb éttermeinek egyike. Tulajdonosa, az amerikai Bob Payton, aki korábban Chicagóban reklámügynökként dolgozott, 1977-ben nyitotta meg els? éttermét a Crown Passage-on, melyhez az NWI biztosÃtott pénzügyi támogatást. Az étterem gyorsan London egyik legnépszer?bb éttermévé vált, hamarosan nagy forgalmú és nyereséges lett. Két évvel kés?bb az étterem alapterülete már sz?knek bizonyult, Ãgy az átköltözött egy másik épületbe, egy jóval nagyobb alapterület? helyiségbe a Hannover Square-en. Csakúgy, mint a Crown Passage-on lév? étterem, ez is azonnali siker quint és hamarosan nagyon nyereséges... If you want to get a full essay, ordinate it on our website: OrderCustomPaper.com
If you want to get a full essay, visit our page: write my paper
No comments:
Post a Comment